מזכירות המועצה

מזכירות המועצה מיישמת את מדיניות ראש הרשות והנהלתה, ניהול המשאבים המנהליים של הרשות המקומית , תוך שמירה על החוקים , הצווים והתקנות התקפים במדינה , בשירות הציבורי , במשרד הפנים וברשות עצמה.

בין תפקידיה של המזכירות: 

  1. זימון ישיבות מועצת הרשות וקביעת או שינוי סדר היום.
  2. ריכוז וליווי ארגוני של ישיבות המועצה וועדות המועצה.
  3. וידוא רישום והפצת הפרוטוקול לחברי המועצה, לרבות הצעות והחלטות ,ושמירתו במשרדי הרשות.
  4. בקרה על הפעילות הסדירה של ועדות הרשות ומועצת הרשות.
  5. ניהול ארכיון וביעור חומר.
  6. ניהול חוף הרחצה המוכרז והכנת תכנית שנתית.


ליצירת קשר:
משאבי אנוש- סונא חרבאווי: 04-6329118
מזכיר המועצה- חאלד ג'רבאן: 04-6329105

מייל: 

K0523861130@gmail.com