מזכירות המועצה
מזכירות המועצה מיישמת את מדיניות ראש הרשות והנהלתה, ניהול המשאבים המנהליים של הרשות המקומית , תוך שמירה על החוקים , הצווים והתקנות התקפים במדינה , בשירות הציבורי , במשרד הפנים וברשות עצמה.
בין תפקידיה של המזכירות:
- זימון ישיבות מועצת הרשות וקביעת או שינוי סדר היום.
- ריכוז וליווי ארגוני של ישיבות המועצה וועדות המועצה.
- וידוא רישום והפצת הפרוטוקול לחברי המועצה, לרבות הצעות והחלטות ,ושמירתו במשרדי הרשות.
- בקרה על הפעילות הסדירה של ועדות הרשות ומועצת הרשות.
- ניהול ארכיון וביעור חומר.
- ניהול חוף הרחצה המוכרז והכנת תכנית שנתית.
ליצירת קשר:
משאבי אנוש- סונא חרבאווי: 04-6329118
מזכיר המועצה- חאלד ג'רבאן: 04-6329105
מייל:
K0523861130@gmail.com